hejdå sveriget

Efter en kväll av fixa med flytt och sy klart en hel del beställningar är jag högst redo för MAGALUF!
Uppladdningen har, under de sista timmarna, spenderats hos Nissä.

Årets playa-outfit, se nedan. Feel free att kommentera.






Mr Lee bjöd på käk, men inte till mig. Bara han och Nisse fick njuta av en vällagad omelett..



Lee är taggad till tänderna.. Alla tecken tyder på det. Han har packat för mycket, alldeles för mycket. Kan inte stå still. Hade klätt sig i PRS-outfit redan innan vi hämtade honom på S:t Eriksplan..

Någonstans under Lee's uppladdning har han glömt bort mig..

Jag går ut för att hjälpa Lee att lasta in sin fullproppade väska i bilen.. Jag hugger tag och kastar in den i bakluckan. Då passar Lee på att sno SHOTGUN av mig! Takeover.

Lite senare kommer han upp med vin (när jag och Nisse sitter vid datorn..) och säger "Här Nisse, vin till oss", problemet är att han bara hade två glas med sig. Ett till Nisse och ett till sig själv..

Sedan börjar han som sagt laga omelett.. Vilka åt? Jo, han och Nisse. Men jag då?


Tidigare under dagen ringer Lee för att snacka skit.. Jag frågar vad han gör.. "Ska träna Nisse om en halvtimma.." Jag svarar: "Jaha" (men tänker: fråga mig då, apa).. efter några tysta sekunder säger han "aha, du kanske också ville träna..?"


Han får passa sig. Mitt cockblockningsmål är siktat...

Peace! Fredde

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahah så söta

2008-07-06 @ 20:02:59
URL: http://lillaloppans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0