Direkt från fest på Magaluf till fest i Stockholm!

Jag nu varit hemma i en timme. Har hunnit käka och ösa alla smutskläder på morsan så hon hinner tvätta dem innan hon och farsan åker bort en vecka till W-coast (Västkusten). Måste skynda mig nu, ska vara på Punggren Lilsis och Freddie inflyttningsfest på hötorget om en halvtimma!
Efter det blir det alltså en vecka FF (kan aldrig hålla mig lugn då, så himla spännande! ) och sen blir det direkt till gotland på fredag. Lever min lever när det levereras så mycket fest?

Punggren och Julle lovade att fixa ett blogginlägg när vi var borta. Vi såg verkligen fram emot det inlägget. De hade slagit nytt rekord i sär skrivningar. ;)

Inlägg om Magaluf kommer förhoppningsvis imorrn!


Captain Cockblocker
Nissä

Kommentarer
Postat av: fredde

hur går det med inlägget nusse? jag fixar lite sköna pics från inflyttningsferren.. så du vet :) puss

2008-07-16 @ 01:23:36
URL: http://prs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0