Älskade lillebror?

Måns lämnade landet förra lördagen för en tio-dagars vistelse på franska rivieran. Soft? ja... smart att lämna nycklarna till lillebrorsan? Nja...

Ni kanske har läst förut vad som hände med Fredde och Dannes lya när de lämnade oss för vietnam & Thailand?
Ja, vi kunde ju inte vara sämre denna gång!

Vi möttes upp hos mig (morsan & farsan e oxå bortresta, FF - WÖÖÖÖH!). Jag hade på träningen fått en pet flaska på 2L med serbisk öl av Maria som tack för att jag tog några pass för ett par veckor sen.
2 liter serbisk öl, kostar 5 spänn där!

Den serbiska ölen gjorde susen och idéerna var många, om vad vi kunde göra för hyss i lägenheten...
Joel och Lillsis' kom på den brillianta idén som ni nedan kan skåda:



Vi tog ca 10 kg tidiningar och gemade av dem.

      
Team Gustafsson bus!      Jag fixar tavlan!      Lilsis fixar soffan            Joel var bäst!
            
Tavlor + tv + säng     Hoppas palmen dör    Johanna fick svärta! =)
Nu är det såhär, lite pinsamt men sant. Jag och min bror har alltid haft gosedjur. Mina heter Göran och Kajsa och är sjukt heliga. Dom ligger fortfarande i min säng. Om någon petar på dom blir jag på riktigt arg. Min bror är likadan. Han har en gorilla som heter Ola och jag minns fortfarande sista gången jag petade på ola, jag har kvar ärret!

Undrar om Måns blir sur över detta....

"HJÄÄÄLP" - Ola inslagen i tidningspapper...


Hoppas att Måns är kissnödig och att han inte kollar sig så noga för när han kommer hem...

Efter en dryg timma hade vi slagit in hela lägenheten med tidningspapper.
Han kommer mötas av denna lapp på dörren:


Följt av detta....


Och när han har tagit sig igenom tidningsmuren för dörröppningen....



Måns, hata mig inte, men hämnas gärna. Du får faktiskt skylla dig själv när du lämnar nycklarna till mig, dumbom.

Vill tacka team prs + chicks för ett mycket bra jobb!


Team BUS!



Love you bro'!  
Nissä




Kommentarer
Postat av: Joel

Jag har fortfarande trycksvärta på händerna och häftstift under naglarna! Du får höra av dig och säga hur han reagerade!

2008-07-05 @ 02:26:57
Postat av: fredde

jag och kära lil' sis vägde upp den dåliga karman med att köra en stackars kille som försökte lifta från henriksdal till djurö.. 8 mil tur och retur.



han frågade om vi bodde där.. "nä, årsta. 8 minuter bort typ.." han verkade tycka vi var rätt korkade, men var rätt glad för skjutsen.



peace

2008-07-05 @ 03:19:06
URL: http://prs.blogg.se/
Postat av: meee

fy 17 va underbar ide... men ola har nog stått ut me det mesta... han badade ju i glögg förra julen.... Stackarn...

Men grymt underbart.. Skulle göra mkt för att se Måns min. tack för att du gjort min lördag.

2008-07-05 @ 13:06:39
Postat av: Daniel Lampinen

Absolut inget var korkat med eran karma-kompensation... Jag ville bara kolla att ni verkligen visste vilket Djurö jag menade och att det var fyra mil dit.

2008-07-06 @ 19:33:33
URL: http://daniellampinen.blogspot.com
Postat av: carro

hahhahahah fan va ball!!!!!!!!!!!!

2008-07-08 @ 19:47:44
Postat av: Storebror

Fy faaan säger jag bara.. fy faaan.

2008-07-11 @ 00:27:18
Postat av: cilla

hahahahaha önskar att jag sett måns reaktion. eller snarare mötet mellan er bröder

2008-07-11 @ 13:38:40
Postat av: Nissä

Det mötet blir ikväll! =)

2008-07-12 @ 18:51:26
URL: http://prs.blogg.se/
Postat av: cilla

jasså :)Filma det!!!! SNäääälla

2008-07-12 @ 18:55:30
Postat av: Nissä

Kom dit istället och se med egna ögon! Holländargatan på hötorget, kom i peruk!

2008-07-12 @ 19:29:20
URL: http://prs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0