Stalker eller polare som driver?

Efter att vi hade våran testosteron fyllda onsdag med tacos, sex and the city och 5 grabbar så var det dags för mig o pysa hem och sussa!
Väl hemma så kommer jag in och ser att jag fått VIP inbjudan till hästpolo tävlingen på lördag, sedan såg jag också ett a4 papper vikt på mitten, på yttersidan stod det "Till dig" och en smileygubbe, nyfiket sätter jag mig och öppnar detta papper och ser att det står "JULIAN (och ett stort hjärta) en hemlig beundrare, hör av dig sexy" sedan stod det ett telefon nr.
Den första tanken som gick i mitt huvud var att Punggren eller Nisse vart och jävlats med mig, men kom samtidigt på att varken danne eller nisse har så snygg handstil.
Och då slog tanken mig, helvete, tänk om jag har en stalker som lyckats ta reda på vart jag bor och tagit reda på min portkod eller ännu värre, stått o väntat på att nån skulle komma dit och smygit in när porten var öppen.
Efter en sömnlös natt av att stirra på fönstret o väntat på att ett huvud skulle dyka upp o kolla på mig när jag sov så gled jag till jobbet och tänkte att jag ringer nr på lunchen.
När jag ringer så svarar en Monica, hon låter lite lätt fundersam på om det var ett skämt, samtalet följer som vidare:

Monica - hej det är Monica

Jag - hej, jag hitta en lapp i mitt brevinkast igår där det stod att jag skulle ringa det här nr

Monica - (kort tystnad) okej, hur kommer det sig?

Jag - det undrar jag med

Monica - vart bor du?

Jag - Stockholm

Monica - (tystnad igen) okej, jag bor i Göteborg

Jag - okej, då måste det ha blivit nå fel. och lägger på

Ringer runt till alla boysen och pressar på att nån tar på sig ansvaret. sista samtalet jag ringer är till Nicket, o han börjar garva som fan! Garva med och tänkte tack, nu kan jag sova gott inatt!

Monica sorry för det pinsamma samtalet och Nicket, kul skämt, men tro inte att du kommer ostraffad från detta!



Peace ut! King Julian

PS: Tänkte att det finns säkert nått wierdo där ute som vill ringa stackars Monica så jag kluddra ut nr!

Kommentarer
Postat av: Nicket

Jag försökte bara matchmake:a dig med monica, du har ju tjatat så länge som att du ska hitta nån tjej och flytta från sthlm ;)

2008-08-23 @ 22:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0