Nu får det fan vara nog!!!!!!!

Hela Sverige vet säkert vid det här laget vem "Blondinbella" är!
En tjej som lyckats som bloggare och tjänat fina pengar på det samtidigt.
Allt sånt funkar absolut fint för mig, men när tjejen och hennes golddigger pappa börjar få för mycket luft och drygar sig i media så går gränsen för mig!

Första artikeln jag ser om henne är från aftonbladet för nån månad sen där rubriken är "Blondinbellas pappa vill stämma hennes skola"
Hela artikeln handlar om att hennes golddigger-pappa vill att hennes skola ska betala henne för att hon hade skrivit i nått inlägg om hur mycket hon tycker om hennes skola och dess atmosfär, då tycker pappan att skolan ska betala henne för att hon gör "reklam" för den skolan! Rektorn står på sig och säger att det är kul att hon tycker så, men att dom inte vill betala för att hon skriver om skolan. You go Principal!

Sedan läste jag förra veckan i Metro där dom intervjuade schulman, han trashtalka Bella för att han tycker att hennes blogg är helt meningslös och inte fattar varför hon har så många läsare.
Tack tänkte jag.
Dagen efter har hon respondat med en diss tillbaka och hon säger dessa ord "Människor kan relatera till mig och därför vill veta vad jag äter, har på mig och gör om dagarna" och så är det en bild på henne när hon putar läpparna o ser allmänt dryg ut! 


                                                                                                                          Copyright by PRS
Bella! Jag, Jerker + många andra respekterar att du dragit in deg på bloggen. Men fan, ge upp den diviga stilen!

Och ifall det är nån eller några av Blondinbellas 120 000 sorgliga ursäkter till människor skulle läser detta så vill jag bara hänvisa er till denna länk innan ni börjar hacka på mig: http://www.youtube.com/watch?v=LWSjUe0FyxQ och kolla sedan er själva i spegeln!

Fred ut!
King Julian & Jerker

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar bella. du är bara avundsjuk

2008-08-27 @ 20:16:16
Postat av: fredde

hahahaha klippet är ju så underbart

2008-08-27 @ 20:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0