Maggeluffo!

Dag 3
Efter att ha tvättat bort all tandkräm och gråtet en skvätt för Lee's påhopp på en hjälplös deckad pojke möter vi upp David och Sara (också säsongare & bartender) för lite frukost. Lee börjar snacka en massa gojja, bland annat sa han på "bra" svenska; "Fredde, du har din cigg, jag har min mat och Nisse du har din kvinnor" Observera din....

Sara Nissä David Lee!

Dagen var riktigt chill, låg å luffade på stranden... Lee fick i uppdrag att gå fram å ragga på olika tjejer vi tyckte va snygga på beachen. Detta har filmas och är extremt underhållande, speciellt i de fall han fick dissen! =)
Vi köpte sedan några flarrer och satte oss på beachen och körde ring of fire när solen började gå ner.


Efter ett par groggs var lekarna i full gång!
Jag och Fredde hade springtävling vid vattnet. Fredde den snabba lilla jäveln vann efter 5 rundor av oavgjort.

David hasselhoffs?

Vi försökte sedan få med Lee.
"Va med på vår springtävling!"
"Nää jag pallar inte, har precis käkat"
"Lee, du har alltid precis käkat!"




Kräft-gångs-puttnings-tävling!

Stå-på-händer-tävling

Kalsongrycks-tävling, Fredde har fortfarande ont...

Fredde förstörde sen Lee's bilder där han skulle styla..

Kick some white ass?



Kick him on the nuts?

När vi tröttnat på allt bus gick vi hem å förade med malmöpöjksen.
Det bar sedan av till GG där vi blandade lite egna drinkar i baren.



"Vadå hur gör man?" "Prova att vända på flaskan"

Sen blev det lite randomställen innan vi avslutade på Beach Club.
Där började jag och Lee köra lite kungfu-dans. Jag förstår verkligen inte hur vi lyckades göra alla jumping-wheelkicks osv osv utan att träffa varandra med den fyllenivå vi hade. Vi snuddade ibland håret eller nästippen med sparkar, men aldrig träffade vi på riktigt. KUNG!
Det blev en stor ring runt och efter showen fick vi kändisstatus på stället och gratis shots tills vi stupade ;)
Vi fick även uppleva den största (bokstavligen också!) cockblockern... danne,julle,lee osv ni är ljusår efter där!

Dag 3 och dag 4 går ihop ganska bra, vi kom hem vid 8, men vi gick ut från rummet 08.15...

hmm busigt!

Kommentarer
Postat av: fredde

jag gråter

2008-08-14 @ 13:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0