Magaluffish!

Dag 6
Har inget minne av vad vi gjorde denna morgon... men jag vet att det roligaste på hela resan hände. Blir nog svårt att beskriva i ord - "ni skulle varit där" ;) - men hur som helst... Fredde kommer in från balkongen. Jag, Lee och David ligger i sängen å snackar. Fredde råkar gå in i sängen. Han har löst åtsittande skjorts på sig. När han slår i sängen åker skjortsen blixtsnabbt ner till fötterna och kvar står en übergenerad fredric i kallingarna och skäms och ser ut som en 7årig pojke som blir sedd av en tjej naken för första gången! Dagens träning för magen var därmed fixad med det längsta skrattattacken på mycket länge!

David har riktigt bra koll på när han har fått en könssjukdom. Han går inte å testar sig nere när han säsongar, men han har lärt sig vilka symptom han får av olika könssjukdomar, och då är det bara gå till apoteket och knapra citromax, smart!
David kollade sig i spegel och skriker ut "Jag har fått klamydia!". Han hade nämnligen ett rött öga, och det kände han igen!

Vi gick över till tjejernas rum där Sandra hade tagit av sig gipset från sin brutna fot, smart?

Men hon bor ju i nån skog i Sverige oxå...

Några timmar senare skulle vi åka på Partyboat! David ville marknadsföra PRS före båten. "Jag är er manager!" Vi gav oss ut på stan där David skulle presentera oss för strippor och andra partytjejer. Det gick väl sådär, alla var hemma och sov typ, men nu vet några tjocka och fula tjejer vilka vi är iaf, yes!



Efter lite fulgroggs var vi redo för båten. Dock skulle vi först gå en sunkig barrunda och få äckliga shots runt halva stan på alla nattklubbar innan vi fick gå ombord på båten.




"Kyss mig annars slår jag dig"


Mollbergare?


Lovejump!


Riktigt mysigt!



Vi fick uppleva allt från magplasktävling till sexställningstävling där PRS bidrog med Fredric "sexmachine" Gustafsson.
Sexställningstävlingen gick ut på att två personer av det motsatta könet (vilken tur) skulle visa så många sexställningar som de kunde under 30 sek.
Fredde kom till final och visade varför det är bra att ha haft flickvän i 12 år. Vilka ställningar, grymt!

Sexställningskungen!


Jag tittar på hennes halsband!

Efter båten, där det va free bar med vidrig sangria och ljummen bärs, var det dags för lite middag och för att fixa iordning sig för den sista röjj-kvällen!
Vi träffade lite söta norskor kvällen innan som vi lovat att föra med.

Fredric och Fredrik

Uppe hos norskorna hade vi det trevligt. Vi körde lite drinklekar och korttrick som vanligt. Det va 5 norskor. 2 var heta, 3 var fula. Jag siktade in mig på en av som fräscha och tyckte jag skötte mig riktigt bra...


Jag och en av dom fräscha!

Hon var väldigt gullig och väldigt på, men efter ett tag försvann hon iväg.
Jag fick höra sen av Fredde som dog av garv när han berättade vad han hört...
Utanför ett ställe frågade Fredde norskan om hur det går med mig. Hon svarade då "Nää, det funkar inte, han är alldeles för femenin för mig med sina blonda slingor". Jag undrar fortfarande om det verkligen var sant eller om Fredde bara spelade mig ett spratt... *hoppas*

Ett tag var vi inne på ett norskt ställe. Vid ett hörn på dansgolvet stod en dator med en skärm som var synlig för hela nattklubben. Pelle var framme å fixade lite. Efter ett tag kom personalen och stängde ner porrsidorna...
Busunge Pelle!!!

En av de mindre snygga (läs inte alls snygg) raggade stenhårt på fredde. Hon var iofs gullig men....Nej.
Långt in på småtimmarna inne på casa blanca ser jag fredde ge henne en kyss. När han kommer fram till mig så frågar jag "varför?"
"För att hon har kämpat så hårt, det var ett sympatihångel"
Fredde du e så full av kärlek, graour!
Lee drog hem till en brud å Fredde drog hem och deckade. Jag och Pelle var frustrerade. Jag fick nobben av den söta norskan (eller fick jag verkligen de fredde?!) och Pelle var sjukt kär i en tjej som hette Ellen som vi spelade Vollyboll med första dagen. Varje gång Pelle var framme och pratade Ellen kom hennes kompisar fram och sa "stick härtifrån ditt jävla äckel, förstå att hon inte vill ha dig" eller något liknande.

Vi skulle nu gå på "spårrunda" för att avreagera oss!
Vi snodde blomkrukor på hotellet som vi sedan gav bort till tjejer på stranden. Vi försökte sätta igång brandalarmet på vårt hotell så alla skulle få utrymma (klockan var 6) Vi gick in på ett lyxhotell där Pelle helt löpte amok. Vi avslutade med att "bryta" oss in på en stor stundsmatta där jag lyckades vricka foten.
Pelle, jag ser fram emot nästa spårrunda!

Efter spårrundan, en blomkruka!

Jag hittade även Fredric såhär...

Tänderna blev nog rena efter 8h...

Sista festkvällen blev ju lite sådär knas! Men kul hade vi!

Kommentarer
Postat av: fredde

det ser ut som jag har värsta musklerna när vi lovejumpar

2008-08-22 @ 10:20:55
Postat av: pELLE

Ellen du finns i mitt hjärta!

2008-08-23 @ 16:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0