M-luff

Dag 4
Som jag skrev i tidigare inlägg hann vi bara komma hem och stanna i 15 min. Vi ville inte sova hemma till klockan 15 å missa all sol, så vi packade badkläder och begav oss ut mot stranden!

Morgonstund har guld i mun! ; )

Lee hittade en kratta och försökte övertala oss till att bygga en stort sandslott

Lee blev nedröstad...


BSB?


"Vänner för evigt" - eller hur Danne?

När vi går längs stranden börjar tröttheten komma, vi lyckas träffar sen nåra tjejer vi festat med, de har en stor uppblåsbar madrass som vi slaggar på några timmar. När vi vaknar märker vi att Fredde har fått en jävligt underhållande bränna. Nånting låg på hans rygg när han sov och han hade ett mönster av något slag! Coolt!

Fredde lyckas ändå ragga upp tre italienska tjejer, som satt vid strandkanten som var riktigt fräsha. Han satt i en halvtimme och snacka med dom och allt verkade gå sjukt bra (jag och lee satt å titta på). Han kom tillbaka med ett leende och tjejerna gick ifrån stranden.
Vi frågade:  "Hur gick det?"
F:"Den gick skitbra"
N: "okej, cool, ska vi föra med dom ikväll?"
F: "Aaa, det vore soft"
N :"Har du deras nummer?"
F: " nää, shit, det glömde jag!"
Orutinerat Fredde, fan!

När vi senare satt på beach club'en fick beskåda världens längsta hångel. Två fula personer satt å hånglade utanför, utan paus, i 50min. Inte ens en minimini-paus utan konstant i 50 min! Å då hade vi inte ens sett när dom började!

Euw!

De fick en stor publik. Extra roligt när han långsamt långsamt börja röra handen mot de mer spännande regionerna. När de väl var klara med kyssen fick de applåder av oss 20 pers som tittat på! Pausen varade i 10 sek sen började de hångla igen...

Vi hade dagen innan hört att Tiesto skulle lira på BCM, vi bestämde oss direkt för att gå. Vi var riktigt taggade och snackade om hur fet morgondagen kommer bli! Lee kläcker då ur sig "Fan, jag har längtat efter det där ända sen jag hörde om det!!!" Ja... 24 timmar, grattis.

Väl tillbaka på hotellet får vi en skriftlig varning för att vi röjjt för mycket på nätterna. Vi försöka skylla på våra söta skåningar i rummet intill men den gubben gick de inte på.

Du är skyldig till klagomålet, Pelle, din jävla galning!

Vi förade sedan med lite tjejer på hotellet innan vi drog ut vid 2-tiden.



Första klunkarna är alltid jobbigast...

Fredde va på g iaf!



Gangster i rosa solglajjer?

Alla boys slutade på olika håll. Fredde drog med en bartender. Jag drog på efterfest på hotellet och Lee röjde vidare på egen hand. Lee får ragg på ett ställe...


Dock fick inte Lee sova på hotellrummet av olika anledningar. Han går med tjejen till stranden istället. Där ska de börja göra det barnförbjudna, men Lee bangar. Han berättar för oss dagen efter varför han bangade:
"Det hoppade omkring fåglar som tittade på oss, det var obehagligt"

Gissa om vi dog av skratt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0