Kryssning!

Mitt löfte om att sluta festa efter förra helgen höll inte så länge. Träningsläger på bosön på söndag med sjukt jobbiga fys- och konditionstester, så att dra på en partykryssning var någonting jag sa blankt nej till när Punggren ringde i torsdags å frågade om jag ville med. Hayes (min coach) hotade med stryk ifall jag åkte på kryssningen dessutom.

 På fredag kl 18.30 satt jag ändå i hytten på en skabbig finlandsfärja med så pass mycket alkohol som en gammal alkis skulle ha svårt att sätta i sig på en helg. Julle skulle gå all in för att försöka få omkull någon finladssvenska, han köpte ny parfym. Tyvärr köpte han fel, det var aftershave och inte parfym, smart! =)

Stackars sötos har lässvårigheter..

Han tröstade sig dock med att dricka lite vodka på tub:

Vilken jävla alkis uppfann vodka på tub?

Vi gick på middagsbuffé som blev ganska grisig. Vi hade samma bord som två 30åriga tjejer. De tyckte inte särskillt mycket om oss, de tappade aptiten när jag byggde ett skepp i min mat...

Smakligt?

Direkt efter buffén tänkte vi dra ut på en av klubbarna.
Dock var det bara vi där...

Danne vågade sig på lite karoke

Nicket ÄLSKAR mitt sorgeband runt armen!

Kvällen fortsatte istället i vår hytt där vi bjöd över sara och hennes tjejkompisar till vår hytt som redan såg ut som en hytt ska se ut efter en hård natt på en finlandsfärja... Nu hade 3 timmar gått.


Efter lite ring of fire, buss och "jag har aldrig"  (sara var värst) var vi redo för att ta över Cinderellas dansgolv på de feta nattklubbarna! (absolut ingen ironi där...)

Folket som var på båten, jag finner inga ord. Plötsligt så var folket på kickis och karlsson & co städade och snygga människor.

Sara & Sofia va nog snyggast på båten!



Danne var mindre snygg och typ medelsvensson på båten. Lägg märke till snyggingen bakom till vänster!

Danne hade nämnligen började jiddra och hälla öl på mig och Nicket på dansgolvet. Vi hittade två övergivna drinkar på ett bord som vi hällde på honom...

Julle gick som sagt all in och nöjde inte sig med en finlandssvenska utan fixade två!

Måste vara den nya aftershaven!


Nicket var inte sliten...

Jag höll igen på alkoholen, var HELT nykter (Jag vet att du läser det här Hayes), men jag började tvivla på om jag va nykter när jag kollade på klockan...

Vad är klockan?

Kvällen avslutades olika för alla. Jag hittade Julle och Danne i ett rum med en rätt söt tjej och hennes tjocka kompis. Julle strulade med den söta tjejen (BRA JOBBAT JULLE!) och danne var förtvivlad över att kompisen var tjock.

Innan jag kom till rummet började jag och Nicket låtsasbråka. Vi fick ett gäng babbar i en ring runt oss som trodde det va allvar. Vi hann köra fem omgångar då Nicket fick "klappa ur" då jag fick in olika strypningar.
Dock fick han in lite grejer på mig och nu sitter jag med fläskläpp och ett stort rivsår på halsen.
Jättebra timing att jag ska på min slutintervju inför SEB's aspirantprogram på Måndag.
Dock fick Nicket ett skadat adamsäpple och han hostar tydligen fortfarande blod.
När Nicket gett upp stod vi å snackade fighting med lite babbar. Då skulle nicket försöka göra en takedown på mig, dock missade han mig och tacklade en stolpe med huvudet först, höll på att dö av skratt, han fick nog hjärnskakning =D

När vi vaknade på morgonen kollade danne sin utkorg på mobilen, han hade skickat en hel del. Ett sms var riktigt underhållande. Danne skickade till sin tjejkompis carro. "Älskar dig Carro. Du är bäst. Vänner för evigt!!!" Hahahah så jävla gay, du kommer få käka upp det där gayiga smset länge danne!

Vår kompis, "jerker" kan vi kalla honom, skrev ett sms till sitt ex: "Kan jag fax knulla dig snart. Har inte knullat på fetlänge och vill ha din fitta!!!"

Varken "Jerker" eller Danne har fått svar från carro eller exet.

Stackars Julle låg å sov i överslafen av våningssängen när Nicket började löpa amok i rummet.
Julle blev nog ganska chockad av behandlningen.

Snällt?

Golvet i rummet såg ut såhär när vi var klara med, förhoppningsvis, den sista kryssningen vi åker på.

Made by PRS

Äh fan, vi hade ruggigt skoj, vi ses på cinderella nästa helg ;)

PNN (Puss Nyktra Nils)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0