Ge mig ett M! Ge mig ett Agaluf!

Dag 7
Vi vaknar helt pajj, kroppen börjar säga ifrån. Vad är rätta medicinen då?
Just precis... Mcdonalds!

Jävla tjockis! Man mår ju illa!



Vi gick en runda, chillade på stranden... det tog inte lång tid innan...


...Lee var hungrig igen och skriker "En sån där stor macka vill jag ha!!!"

Vi bestämde oss för att gå ut å köra lite schysstare middag med malmoe-boysen.
David tipsade om nåt ställe och nån timme senare satt vi på en helt ok restaurang!

Fx2

Jag med mitt "femenina hår" och Pelle som aldrig visar ögonen...


Hela gänget!

Efter middagen hade vi ö-råd om hur vi skulle göra denna kväll. Pelle ville självklart spåra och dra på strippklubb, Fredde ville åka slingshot, jag ville chilla, Lee ville äta och de andra boysen var osäkra. Det slutade med att vi stod mitt i stan och glodde på folk som gick förbi, bra mycke mer underhållande än det låter.



Vi passade på att köra lite boxboll. Här får Fredde nytt personbästa: 46p

Vi avslutade kvällen på Ness. Ett riktigt schysst ställe med så snygga servitriser så man avled när de kom fram till bordet.


Jag avnjöt den godaste Mojiton jag någonsin smakat...

Sjukt god! När en av de sinnesjukt snygga servitriserna kom fram och frågade på skön brittisk accent "Do you want some more?" var jag tvungen att beställa, trots att jag bestämt mig för att stanna vid de drinkar jag druckit under kvällen. Jag pekade i meny'n och "råkade" beställa Strawberry Daquiri... Jag kände mig redan gay med mina blonda lockar.
Grabbarna mobbade mig...

Och testosteronet flödar....

Vi åkte sedan hem och sov för att orka upp till den tidiga bussen. Vi lovade Malmögrabbarna att komma ner senare i sommar, men som det ser ut nu blir det nog till Sensation White i Köpenhamn som vi möter upp de sköna grabbarna nästa gång!

114+115 = sant!

Puss & kläm
Nissä, Apan & FG!

Kommentarer
Postat av: pelle

Ni är fortfarande mina soulmates Nisse Och Freddie!



miss you!



Obs skrev på fel inlägg innan haha spår!

2008-08-22 @ 01:03:24
Postat av: Pelle

Kjeften Nisse du ville spåra lika mycke som jag ;)

2008-08-22 @ 01:04:45
Postat av: fredde

miss you 2 snyft

2008-08-22 @ 10:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0