Flygkåt?

Om jag ändå var det...flygkåt! Då skulle jag tillfredställa mig ganska bra!
Nu är det såhär... Jag, Punggren, Fredde, Nicket, Simbas och ev Lil'sis flyger ner till min familjs hus på rivieran den 30e Augusti och vi flyger hem den 4e september.

Nu har jag sökt en utbildning/jobb, SEB's aspirantprogram. 200 sökande på 1plats. Jag har nu kommit vidare från 7 tester och intervjuer och nu återstår 14 personer som måste infinna sig i stockholm den 2a september för det slutliga testet. BRA TIMING!

Jag ska nu alltså flyga till rivieran 30e, tillbaka hem den 1a september, gå på uttagningen den 2a och sedan flyga tillbaka till rivieran på kvällen igen den 2a. För att sedan flyga hem igen den 4e! Fyra Flyg på 6 dagar... Blir en jättebillig resa! Får hålla igen lite på champagnen på Nikki Beach i St. Tropez... eller inte! ;)


För er som inte förstod vad ett flygplan är... så har ni ett här!

St. Tropez... St. Fucking Tropez... Äntligen här!
Nissä

Kommentarer
Postat av: Pungis

Nisse pisse.. 5:e fortfarande

2008-08-19 @ 21:10:01
Postat av: Nissä

Nä, jag bokade om. Ska golfa med kungen den 5e!

2008-08-20 @ 18:36:08
URL: http://prs.blogg.se/
Postat av: Pungis

aaah? å jag åker hem den 5.e..hur tänker du då?

2008-08-21 @ 18:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0