Du vill inte fylla år när du är med i PRS...

Allt började med Punggrens 19års dag. Vi tyckte det va lite uttråkande med nuttinutt, gulligull, grattis bla bla bla när någon fyllde år. När stackars Punggren, som blev det första offret, fyllde år hade vi planerat något riktigt jävligt!
Daniel Ljunggren som han egentligen heter har kallats för Punggren sedan han var 13. Ljunggren - Punggren. Och visst måste vi utnyttja hans smeknamn på något roligt sätt?!

Redan några veckor före födelsedagen var jag och Julle förbi ett taturerarställe på söder och bad tatueraren att rita upp en "Punggren".
Ja, han blev ganska paff... vad fan är en punggren??
Jag bad honom försöka rita en pung som blev en gren. Han undrade vem det var till och jag förklarade läget. Han frågade om födelsedagsbarnet visste om vad det var för tatuering och om han verkligen var med på det. Jag svarade helt oärligt "Ja" på båda...

Dagen efter när jag kom in var den klar, och den var perfekt! Jag bokade en tid på punggrens födelsedag och nu var det bara att invänta!

Punggren visste att vi skulle jävlas med honom på hans födelsedag och han försökte fly ifrån oss, men han lyckades inte komma undan. Vi hämtade upp honom hemma, satte på honom ögonbindel och skjutsade in honom till stan där vi ledde runt honom.

Ja, som sagt, det är 3,5 år sen...

Till slut gick vi in i tatuerarstudion, satte honom i tatuerarstolen och tog av ögonbindeln. Han fick se en bild framför sig på "Punggren'en". Vi frågade "Vart på kroppen vill du ha den?"

Punggren vred på sig och tyckte vi var ganska helt totalt iq-befriade. Efter lite skamliga förslag om att han skulle ha den på pannan eller magen bestämde sig Punggren för att ha den på sin höft.

Orginell iallafall!


Kan man ana lite ångest i blicken?


Nasty!

Direkt efteråt var Punggren glad men man kunde märka att han kände på sig att han kanske skulle ångra den lite längre fram i livet.
Men, så känner han inte längre. Han är ökänd som Punggren och folk han inte ens känner kan komma och fråga på fester om de får se hans Punggren. Han är ruggigt stolt över sin Punggren! Man ska lyssna på sina vänner, de vill alltid ens bästa ;)


Snygg, sexig och Stolt!

Punggrens mamma ringde dock upp mig när hon sett tatueringen. "vad har du gjort med min lille son?". Hon avslutade med att säga att min födelsedag inte skulle bli rolig... och hur blev den?
Man kan säga att alla i prs ligger sömnlösa inför sin födelsedag...
Mer om fler födelsedagar inom kort!


Nissä

Kommentarer
Postat av: Therese

Men fy faan! Är det såhär ni gör med min Stackars kusin!? :p

2008-09-08 @ 21:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0