Magaluuuuf

Dag 2
Vi vaknar upp vid 11. Vi mår faktiskt helt okej, trots lite sömn och en duderfylla några timmar tidigare.
Vi e tillochmed så pigga och taggade så att vi kör igång ett gympass för att se lite heta ut på beachen!
Tänk att Lee kan göra gym-maskiner av ett hotellrum!

Gymgay!

När vi pumpat klart var det dags för att smörja in sig, mycket viktigt!

Spray-gay!


Sjukt redo för beachen!

Påväg till beachen köpte en ny femenin zeebrahandduk. Jag fick dock bara äga den i 15 min innan en snygg tjej kom fram till mig och undrade om hon fick köpa den. Billigt raggningsknep eller var den SÅ snygg?

Saknar den!

Därefter kom lite brudar och undrade om vi ville vara med i en vollybollturnering!

Fredde + 114-boysen värmer upp inför match

Vi mötte ett tjejlag,  vi sög riktigt hårt, men vi lyckades slå dem med minsta marginal.
Vi skyller det urusla spelet på en överkonsumtion av breezers...
Vi firade iaf segern med lite sköna konster!


VI såg även David komma gående på stranden. David hade före sommaren tjatat på mig som fan på att vi skulle komma ner å hälsa på. Jag sa hela tiden att jag inte kunde. Han sa även att han kunde pejja halva min biljett bara jag kom ner sista gången vi sågs i Sverige. Nu 1 månad senare hade vi inte hörts och han hade ingen aning om att vi var nere på magaluf. Vi tog sats och sprang som tokar fram till honom, slängde oss över honom och brottade ner honom i sanden. Han blev riktigt skärrad och det tog en halv minut innan han sa "Fan, det är ju ni! Är ni här? Shit!"

Vi firade allt med att gå på afterbeachen och bli riktigt dyngiga!

 
Röjde lite med gamla Nackapolare.



Jag deckade...

När vi va som dynigast berättade david att han skulle flytta ur sin lägenhet och inte hade nånstans att bo.
Vi drog å hämtade hans väskor och lät honom bo i vår svit på 7kvm.
Självklart drog vi förbi KFC och matade apan först....

Nu är apan tjock och glad!

Vi åkte hem och boade in David. Sen försökte jag lära mig flair'a. Gick sådär! Sen försökte Fredde göra en ny cool frisyr, det gick oxå sådär!
 
 0 kontroll                              Tycker den e FET!

Det blev sedan förkrök med lite folk, ring-of-fire.
Vi drog sen till Tokey Joes där David jobbar. Det blev väldigt mycket sprit för 0kr.

Yeah Baby!



Vidare till E4an där Julle jobbar. Han bjöd på en massa vidriga shots. Efter det här minns vi inte så mycket, inte så
här efteråt iaf. Vår granne Sandra bröt foten när hon ramlade ner från en högtalare på Beach clubben, gips dagen efter... dag 2 av 14 för henne, HAH! Jag såg iallafall ut såhär när jag kom hem...

Tokdeck med en KUK i pannan...

Självklart skulle Lee passa på att jävlas med mig... han tog denna busiga bild på sig själv under jävlandet:

Psyko?

Och jag fick vakna upp med tandkräm ÖVERALLT... bokstavligen. Lee du är ett vider.

Kommentarer
Postat av: Anne

Vad är ring-of-fire? Vet att jag kört den några gånger. Men minns fan inte hur?

2008-08-12 @ 12:45:26
Postat av: fredde

ett glas i mitten. korten i en ring runt om. bestäm vad korten innebär.. dra ett kort och börja kröka :)

2008-08-12 @ 12:50:22
URL: http://prs.blogg.se/
Postat av: s

gay ni e...

2008-08-12 @ 13:05:14
URL: http://aitapapa.blogg.se/
Postat av: fredde

pfffff

2008-08-12 @ 15:01:02
URL: http://prs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0