Tjejer................

Jag har kommit fram till att (som så många gånger tidigare) tjejer enbart finns till för att höja en till toppen av berget för att sedan putta ner en och ta äran själv!
Men hur många gånger man än sätter sig i fällan så vill man bara ha mer, det är en drog! men jag är ingen mes som går in i rehab (kloster) för att bli av med det!
Så här kommer min kontakt annons:

image132

Namn: Julian Alexander Marklund

Ålder: 20+

Tel: 0734324321

Gillar: långa promenader i skogen för att sedan kolla upp vad blomman hette som vi såg i blomsterboken och Sing along på lördag kvällar, hand i hand och sjunga med.

Gillar inte: Stockholms hippa nattklubbar, moderna grejjer och filmer med coola effekter (som ni unga kallar det för).

Favorit film: Mannen som kunde tala med hästar

Favorit artist: Kicki Danielsson och Thorleifs

Om mig: Kille som tar allt som finns på marknaden just nu.... Snälla svara.....................

Kommentarer
Postat av: Nissä

Måste vara nåt fel på sidan, ingen har ju svarat än. Men den där bilden kommer du få över hundra samtal per dag Julle!

kyss

2008-04-20 @ 13:29:54
Postat av: Den ensamma

Vafan är det här? vem kan motstå dom där puppy eyesen?

2008-04-20 @ 20:27:03
Postat av: katrin

hahahahahaha :-)

2008-05-13 @ 19:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0