Syster räddar bror

Med tanke på att min bror har tatuerat in syster på bröstet känner jag att jag måste göra något tillbaka.
Och bloggen, vad jag har förstått, betyder väldigt mycket för honom så nu tänker jag stå upp för Fredric.

Danne och Nisse, jag tror att det är ni som är lite "gay". Alla dessa påhopp på min bror får mig att förstå att ni är osäkra på er sexualitet, och istället för att ta reda på vad ni vill i livet hoppar ni på Fredric för att få bort blickarna från er själva. Plus att vad ni har gjort tillsammans vet jag att ni gillar varandra väldigt mycket. (ni vet vad jag pratar om)
Och Danne du har liksom en pung tatuerat på benet?!?

Det är okej, vi gillar er ändå. Speciellt jag. Nu kan vi ju gå o shoppa o kolla på killar tillsammans. Tihiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0