Stackars Punggren...

1. Jag har lånat hans nya skor, han kommer inte få tillbaka dom, dom e snyggare på mig.
2. jag råkade ge hans nya dator virus, vågade inte kolla på "two girls one cup" på min dator hemma, man kan ju få virus! Datorn måste nu formateras.
3. När datorn gått sönder fick han låna ett ps3, för att ha något att roa sig med. När han tyckte spelet var som roligast kom jag och hämtade det.
4. Jag "glömde" mitt visakort hemma i fredags, daniel fick lägga ut för mig. Han får aldrig se dom pengarna igen.
5. Punggren har en Punggren.

Kommentarer
Postat av: F

punggren smider feta hämndplaner.. skulle passa mig, guldlock

2008-04-02 @ 15:28:01
Postat av: PorrA

Hög klassigt inlägg=D sådär bloggar man!

2008-04-03 @ 01:53:45
URL: http://hejlisa.blogdog.se
Postat av: Punggren!!!

Inga kommentarer

2008-04-03 @ 12:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0