överlag en tråkig lördag

Jag bestämde mig för att bara vara hemma i lördags, men hade glömt datorn på caféet så åkte och hämtade den. På väg hem igen stannar jag för ett rödljus. Hör ett BONK och känner hur bilen gungar till lite. Kliver ur för att kolla vad som har hänt.

Då är det en påtagligt berusad man som reser sig upp. Han har cyklat in i min bil. Jag försöker lysa med telefonen för att se att det inte är några skador på bilen, det såg okej ut. Mannen ser väldigt chockad ut och jag frågar om han mår bra. Han mumlar något, hoppar på cykeln och vinglar bort.

Hela situationen var jävligt rolig. Han har alltså kommit i full fart och cyklat rakt in i sidan på min bil när jag stod still.
Jag kunde inte sluta skratta. Den annars så tråkiga lördagen hade helt plötsligt blivit så mycket roligare.


Ps. Jag tror att Fredric är lite kär.. Toffeljävel.

Lillsis


Kommentarer
Postat av: Nissä

Johanna, du såg inte att det va jag som cycklade in i bilen?

2008-04-13 @ 13:46:07
Postat av: F

Möjligtvis om hon sett ditt ansikte innan du mosade det mot bilen. Tyckte din nästa var lite snedare idag

2008-04-13 @ 22:19:40
Postat av: Punggren

Kan den verkligen bli mer sne?

2008-04-15 @ 13:46:06
Postat av: Nissä

Får väl bara hoppas att jag får slag på andra sidan av näsan nån gång så den blir rak. Kan nån hjälpa mig? Man får ju tydligen pröjs av brottsofferfonden när man blir misshandlad, så då blir jag ju både snyggare och rikare!

2008-04-20 @ 21:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0