Ny kamera!

Jag har ca 27.385 bilder som jag tagit sen jag fick min första digitalkamera vid 16års ålder. Jag kunde ta typ 17 bilder på en blomma, bara för att det va kul att ta kort. Från en fest kunde jag komma hem med 200 färska kort på kameran.
Nu har jag varit utan kamera i ett halvår och jag har missat att dokumetera många roliga stunder!
Min pappa kollade på tv igår då doggedoggelito började sjunga "cyckel på köpet", elgigantenreklamen....
Min far som har sin 60årskris kom på att han ville ha en cyckel och tvingade med mig till elgiganten med lov om att om jag skulle få en kamera som ingick i "cyckelpåköpetkampanjen". Fair deal tyckte jag!

Min far är ganska prylbög och när vi kom dit gillade han varken cyckeln eller kamerorna som var med i cyckelkampanjen. Så jag fick sonys senaste digitalkamera med touchscreen och hela skiten =)
Kul när farsan e på prylböghumör.

Så, det jag skulle komma till var att nu är tillbaka som killen som tar massa bilder på blommor och minst 200 bilder per fest igen!
Vi börjar med att dokumentera lund-resan som jag Freddie och Punggren ska åka på över helgen. Äntligen ska vi få leka med vår lilla Joel igen!

Klick Klick
Nissä

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså din lilla bög, hatar dig för allt bra som händer dig. allt d dåliga älskar jag dig för...
Ps din mamma är en liten brunköttbulle

2008-04-03 @ 18:47:35
Postat av: Anonym

Asså din lilla spoiled brat!!!

2008-04-03 @ 19:27:53
Postat av: F

HAHAHAHAHA

nisse du har en fanclub, fast tvärtom

2008-04-03 @ 22:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0