Mr Partyfighter!

Har precis kommit hem från en kickboxningstävling som jag körde idag. Trodde nästan inte att jag skulle kunna köra idag då vi var ute en sväng igår, där det kunde gå hursomhelst!
Det började igår med att jag skulle väga in mig inför tävlingen. Jag hämtade upp Gina och Hayes och gick på invägningen. Vi besämde oss sen för att käka sushi och mötte upp Daniel Lee, Juan, Nicket och Julle. Hayes kom sedan på den brillianta idén att vi skulle till East och "chilla". Efter 10 shottar och en del öl, där julle försökte hänga på hayes tempo, var julle kastrullfull.
image152
Hayes raggar på gulvästarna...

Som tur var lyckades jag smita innan allt gick till överstyr. Julle har man dock inte fått tag på idag.
Jag vakna imorse, hämtade upp en råbakis hayes, sen var det bara på med handskarna och fightas.
Kul att jag fick en liten fan-club idag! 10 polare va där å hejjade =)
image153
Hayes och hans små kycklingar!
image155
Taggad innan match!?

Jag gick iallafall två matcher. Min motståndare hade backat ur, så jag fick möta en kille på 82 pannor med 80 matcher med sig i bagaget. Men jag lyckades vinna ändå! Kommer vara lagom kaxig på festen ikväll ;)
image154
Kontrar whip-kick i huvet vid lowkick, lär er!

Har mkt tävlingar nu i Maj. Kör Thaiboxning nästa helg, SM i kungfu 11e Maj, SM i kickboxning 24e Maj.
Målet är att vara med i två landslag! Lite tråkigt att det är så mycket festade nu och man måste vara nykter, tränar nästan varje dag. Men jag lovar, jag kommer ta igen varenda droppe i sommar ;)

Pussar och lowkicks
Nissä the beast!

Kommentarer
Postat av: Evil-T of Gävle

nice ninjakick där Nisse!
söp bort mobilen i lördags så jag har inte ditt nummer nu...men ni ska väll till uppsala på onsdag!?
vill ju se om det är nåt drag i "PRS" så skicka ditt nr på msn eller nåt så lånar jag eriks mobil sen när vi gör stan..
sen kan du ju ninja sönder min polare J som inte lånade ut sin lya i lördags så det vart inge knullning..IDIOTER det finns!
pöss

2008-04-28 @ 18:22:15
Postat av: Nissä

Hellu Thomas,
jag är inte förvånad. Här e mitt nr: 0739773450
Ring när du e där duuude!
pysspyss!

2008-04-29 @ 14:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0