Matmys

Den här bloggen handlar inte bara om party, knasiga historier, dikter och mode. Den handlar om MAT också!
Här är ett exempel på ett mysig måltid som jag och Mr Love (Punggren) gjorde i lördags när vi låg hemma och mös.
Vi struntade i allt party och grävde fram minnena från hemkunskapslektionerna man hade som 14åring.

image121
Meny de la PRS. Här har vi 2 olika sorters salami, 2 olika sorters ostar, (babybel och skrattande galna kosjukan-kossan) gravad lax, parmaskinka, lamribs, creme bonjour och kycklingklubbor ( ej på bild)

Till efterrätt åt vi chips&dipp och glass med cola- och chockladsås. Men då var vi för tjocka för att ta kort.

Söndag
Jag började söndagen med att åka å träna med Kevin, Daniel Lee och Björn Kjöllerström.
Jag fick ångra att jag åt 3kg mat dagen innan och fick åka hem med både blödande ben och blödande näsa.
Haltande lyckades jag iallafall komma in till stan (lite hjälp med att Punggren skjutsade mig). Vi mötte upp Nicket, Daniel Lee, Freddie, Kevin, Johanna, Lilsis, Dessi, och Anna-Karin. Vi åt på kungshallen och gick och såg Vantage Point som Julle gav 2 av 5 möjliga mjölkpaket (inte mjölk paket, Julle!)
image122
Kevin, jag (ser ut som 10år!) och Nicket
image123
Freddie och Daniel Lee

Filmen handlar om USAs president som blir skjuten och man får se ur 5 personers olika perspektiv på hur det går till. Filmen utspelar sig under 20 min kanske, och när man sett tre perspektiv e man ruggigt trött på att se samma sak. Slutet var dock roligt, presidenten och hans livvakt blir kära, såg det ut som.
Filmen får en mjölkslurk av oss, dock hade vi jävligt kul när vi såg den, Daniel Lee, ditt skratt är priceless!

Nått som jag måste nämna om Daniel Lee oxå är att när vi satt i Jacuzzin i fredags "råkade" Mr. Lee säga fel på ett/en innan ett ord. Jag sa att han hade samma sjukdom som Kevin som har väldigt svårt för detta. Han blev arg och sa att han visst kunde skilja på en och ett och att han bara gjorde en groda.
Jag gjorde då ett litet test på Lee.
Jag började med att säga. "Det heter ett jacuzzi?" då svarade Lee "Nej, en jacuzzi!"
Min andra fråga blev "Det heter ett dusch?" Lee: "Nej, en dusch!"
Min sista fråga blev "Det heter en glolvmopp?" Lee: "Neeeej, ett golvmopp!"
HAHA, busted =D

Ännu en arbetsvecka väntar, men på fredag ska vi styra skön utgång. En ny hemlig person ska oxå med (den som ni i PRS inte tror finns!)

Obeskrivligt mycket kärlek till er mina hundar
Nissä

Kommentarer
Postat av: F

fy fan va gayigt inlägg

2008-04-14 @ 18:16:52
Postat av: Nissä

Du e bara sur för att du inte fick vara med på middan.

2008-04-14 @ 21:58:58
Postat av: F

busted

2008-04-14 @ 23:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0