fortfarande F som är diktator på denna blogg

ni sitter framför burken
försöker med fula medel
i hopp om att göra mig purken

det är två mot en
men det spelar ingen roll
ni kommer få igen sen

med mina dikter jag er lacka göra
ni försöker kontra
men gaysnacket är det enda jag får höra

punggren är hittills väldigt skonad
men släpper du din livlina
kommer du på mitt alldeles egna sätt bli ombonad

dags att komma på något annat
jag är inte fläckfri
men det verkar som era hjärnor stannat

jag avråder er att göra något nytt hugginlägg
för det kommer ni ångra
när det dyker upp bilder på era rövskägg!

Fredercio El Diktaro

Kommentarer
Postat av: Nissä

Hahahah, fredde då. Du vet att det är ganska gay å skriva dikter?

2008-04-17 @ 17:08:32
Postat av: F

haha ja det är det fan

2008-04-17 @ 17:11:36
Postat av: Punggren

Fuck va gay!

2008-04-17 @ 19:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0