Förkrök i Nisses bastu och pool uppföljt av utgång

Fredag och vad piggar inte upp en mest om en härlig helkväll med boysen! Vi startade gårdagskvällen med ett par bärs i Nisses bastu och pool hus som, ni kanske vet, han har tillgång till genom sin husförening. Efter några svettiga timmar i bastun var det dags att dra oss inåt. Jag och Freddie gick in först och fick mot våran förvåning direkt service med ett bord och helrör på Fellows kostnad, krogar gör vad som helst nu för tiden för att få ha PRS hos sig! ; ) Mys vid bordet, lite dans och kvällen vart fullbordad!


image128

Förkrök vid poolen

image129

Helrör på Fellows

Här var det en skitsnygg bild på mig som jag tog bort / Nissä

Nisse tjata som fan att jag skulle lägga upp den här bilden, antar att han är nöjd ; ) Enjoy!


Kyss
/Nicket

Kommentarer
Postat av: Nissä

Nicket, du går mot en för tidig död om du lägger upp såna bilder på mig :D

2008-04-19 @ 17:26:43
Postat av: Nicket

oohhh, im so scared! =D

2008-04-19 @ 18:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0