Elak syster?

Fredagkväll och AIK - Trelleborg. Kvällen kan inte börja bättre helt enkelt. Dock en väldigt tråkig match men Obolo räddade oss, och tre poäng var inkasserat.

Hade bestämt mig för att vara nykter, så jag åkte o hämtade grabbarna i Henriksdal och hängde sedan med dem in en sväng till Fellows. Hittade Fredric o co med ett helrör på bordet. FAN, tänkte jag. Varför har jag valt o vara nykter idag? Det tar inte lång tid innan jag bestämmer mig för att lämna bilen i stan.. Dricker några drinkar, dansar lite men blir sedan hur trött som helst och vill bara hem. FAN, tänkte jag igen. Varför skulle jag dricka dem drinkarna? Vart ju ändå inte full..

Börjar knata ner för att hämta min jacka när jag stöter på ett gammalt ragg. Han var däremot helt spiknykter och jag kom på den bästa idéen någonsin. Han kan ju köra hem mig i min bil, vilket han snabbt nappade på. Jag somnar lite halv i bilen, och hör hur han försöker konversera med mig men jag mumlar mest tillbaka. Vaknar till när vi kör in på den guppiga parkeringen. Kliver ur bilen, får nyckeln av honom, erbjuder mig att ringa en taxi och knatar sedan upp med tunga steg mot sängen.

Var det lite elakt? Kanske trodde han att han skulle få följa med upp? Jag vet inte, men jag vet att det var niiiice att vakna upp själv dagen efter.

Lillsis


Kommentarer
Postat av: Nissä

hahhaha :D

2008-04-21 @ 13:54:00
Postat av: Anonym

jag tycker synd om killen

2008-04-21 @ 20:54:55
Postat av: M

Men Gurra, du är en hyvens kvinna du! Hade det varit jag, hade jag fått följa med upp?
Men hade det varit jag, hade du fått lämna bilen och tagit tarre hem..;)
Som sagt, beslutet var korrekt!
kommeru til Uptown?
hears lilsis!

2008-04-25 @ 13:43:35
URL: http://maryon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0