Badda katten

Igår i skolan försvann min almenacka. Jag fick lite panik då jag verkligen skriver upp alla viktiga tider där. Har verkligen 0 koll utan den. Imorse fick jag ett sms från nån snubbe som hittat almenackan, jag mötte upp honom, tackade och gick på lektion. På rasten kikade jag i min lilla svarta mysbok och såg att jag tydligen ska "Vattna blommorna!" den andra Maj och att jag ska "Badda katten!" den 24e Maj.
image116
Antingen har jag fått för mycke slag i huvet och glömt att jag både kan vattna blommor och har en katt hemma, eller så har den här killen kluddrat i min BIBEL!
Om jag ser honom i korridoren så ska jag badda honom i toaletten...

// Nissä

Kommentarer
Postat av: F

hahaha va skön kille

2008-04-08 @ 22:52:10
URL: http://prs.blogg.se
Postat av: Cattis

Haha! "badda katten" så bra! haha

2008-04-12 @ 17:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0